Norsk Rally Lydighet

samspill - glede - holdninger

Forum

Post Reply
Forum Home > Regler, skilt, klasseinndelinger osv. > Hvor finner jeg...

Kari Anne
Member

Hvor finner jeg regler som går på i hvilke klasser man får lov til hva?

May 20, 2009 at 8:37 PM Flag Quote & Reply

Merete
Member

Hei!

Vet ikke helt akkurat hva du spør om, men under "om rally" ligger det regler og hvordan øvelsene skal utføres? 

I klasse en går hunden i bånd, i de andre er den løs, ellers er det forskjell på hvor mange repetisjoner du kan ta av øvelsene. 

Merete 

May 22, 2009 at 1:24 PM Flag Quote & Reply

Kari Anne
Member

Jeg tenkte litt på en oversikt over hva som er lov i hvilken klasse. Slik det ser ut til å være satt opp nå, må man lese litt her og litt der for å finne ut hva som gjelder når.

Men hvis det er det jeg må gjøre, så er det det :-)

June 1, 2009 at 10:19 AM Flag Quote & Reply

Merete
Member

Kari Anne at 10:19AM on Jun 01, 2009

Jeg tenkte litt på en oversikt over hva som er lov i hvilken klasse. Slik det ser ut til å være satt opp nå, må man lese litt her og litt der for å finne ut hva som gjelder når.

Hei Kari Anne!

Desverre forstår jeg fortsatt ikke helt hva du spør etter...? 

Hva som er lov av hva?

Vi vil gjerne ha tips om det er noe som bør samles i ett dokument - dumt om flere føler at de må lese "litt her og der" om det er ting som egentlig hører sammen! Men da trenger jeg helt konkrete eksempler tror jeg, siden jeg ikke forstår hva du mener...

Merete =)

July 11, 2009 at 2:00 PM Flag Quote & Reply

Merete
Member

Hei Kari Anne!

Hva som er lov av hva?

Vi vil gjerne ha tips om det er noe som bør samles i ett dokument - dumt om flere føler at de må lese "litt her og der" om det er ting som egentlig hører sammen! Men da trenger jeg helt konkrete eksempler tror jeg, siden jeg ikke forstår hva du mener...

Merete =)

July 11, 2009 at 2:00 PM Flag Quote & Reply

Merete
Member

Hei Kari Anne!

Hva som er lov av hva?

Merete =)

--
July 11, 2009 at 2:01 PM Flag Quote & Reply

Karianne Fog Heen
Member

Reglene ligger under "Om rallylydighet"

July 16, 2009 at 11:39 AM Flag Quote & Reply

Kari Anne
Member

Det jeg savner, er en god oversikt over hva som er tillatt i hvilken klasse.

F.eks I Nybegynner er det tillatt med godbiter, halsbånd, ta øvelse om igjen x antall ganger, o.s.v.

I Avansert er det ikke tillatt med halsbånd, kun x antall repetisjoner av en øvelse

I Elite er ingenting tillatt ;-)

Jeg forklarer meg sikkert dårlig, men nerd som jeg er, kunne jeg tenkt meg en nesten skjematisk oppstilling av reglene og hvor påbudene gjelder og hvor forbudene gjelder, slik at man nærmest kan kryssrefere ;-)

September 2, 2009 at 8:14 AM Flag Quote & Reply

Merete
Member

Aha - skal ta det med til et styremøte!

Merete

September 30, 2009 at 5:19 AM Flag Quote & Reply

You must login to post.