| Forum Home > Regler, skilt, klasseinndelinger osv. > Hvor finner jeg... | ||
|---|---|---|
|
Member Posts: 7 |
Hvor finner jeg regler som går på i hvilke klasser man får lov til hva?
| |
| ||
|
Member Posts: 6 |
Hei! Vet ikke helt akkurat hva du spør om, men under "om rally" ligger det regler og hvordan øvelsene skal utføres? I klasse en går hunden i bånd, i de andre er den løs, ellers er det forskjell på hvor mange repetisjoner du kan ta av øvelsene. Merete | |
| ||
|
Jeg tenkte litt på en oversikt over hva som er lov i hvilken klasse. Slik det ser ut til å være satt opp nå, må man lese litt her og litt der for å finne ut hva som gjelder når.
Men hvis det er det jeg må gjøre, så er det det :-) | |
| ||
|
Hei Kari Anne! Desverre forstår jeg fortsatt ikke helt hva du spør etter...? Hva som er lov av hva? Vi vil gjerne ha tips om det er noe som bør samles i ett dokument - dumt om flere føler at de må lese "litt her og der" om det er ting som egentlig hører sammen! Men da trenger jeg helt konkrete eksempler tror jeg, siden jeg ikke forstår hva du mener... Merete | |
| ||
|
Hei Kari Anne! Desverre forstår jeg fortsatt ikke helt hva du spør etter...? Hva som er lov av hva? Vi vil gjerne ha tips om det er noe som bør samles i ett dokument - dumt om flere føler at de må lese "litt her og der" om det er ting som egentlig hører sammen! Men da trenger jeg helt konkrete eksempler tror jeg, siden jeg ikke forstår hva du mener... Merete | |
| ||
|
--
| ||
|
Member Posts: 4 |
Reglene ligger under "Om rallylydighet" | |
| ||
|
Det jeg savner, er en god oversikt over hva som er tillatt i hvilken klasse. F.eks I Nybegynner er det tillatt med godbiter, halsbånd, ta øvelse om igjen x antall ganger, o.s.v. I Avansert er det ikke tillatt med halsbånd, kun x antall repetisjoner av en øvelse I Elite er ingenting tillatt ;-)
Jeg forklarer meg sikkert dårlig, men nerd som jeg er, kunne jeg tenkt meg en nesten skjematisk oppstilling av reglene og hvor påbudene gjelder og hvor forbudene gjelder, slik at man nærmest kan kryssrefere ;-) | |
| ||
|
Aha - skal ta det med til et styremøte! Merete | |
| ||